my E-day

Bismillahhirrahmannirrahim...Alhamdulillah syukur tanggal 31/1/2015 yang lepas aku telah pun dipinang oleh buah hati idaman. Hahahahaha.

Majlis yg sederhana..x jemput sapa2 pun just bgtau kwn2 rapat sahaja. Asalnya ingat nk jumpakan parents masing-masing, nk taaruf dgn family dua dua belah pihak je..tp last2...siap buat hantaran bagai..

Dengan last minit decide nk beli ape, kaler ape, mkn ape, ya Allah..mmg maen terkam jela brg2 kt kedai tu..

Hampir2 gaduh gak la dbuatnya..yela, aku ni suka ikut kepala n angin aku je...nasib baik bakal suami sangat penyabar orangnya..dlm situasi klam kabut mcm tu dia sgt tenang n berjaya buat aku bertenang sekali. :)

Kbetulan plak ms tu, kt kmpg aku cuaca tgh x elok..asek hujan..ms tu musim banjir (kpg ak mmg every year banjir)..tp syukur Alhamdulillah Allah permudahkan urusan dan pd hari penerbangan parents aku ke KL cuaca elok je..

So pd hr sabtu 31/1/15 tu family bakal suami pun dtglh ke rumah kt Cheras..bincang2 sikit, tgkp gmbr sikit, mkn2 then sesai. Sgt simple, xde make up artis, xde pelamin, xde cameraman, just US :)

In sha Allah bulan 7 lepas raya nt kami akn bernikah..semoga Allah permudahkan n panjangkan jodoh kami..doakan kami ye? :')


Semua hantaran buat sendiri je..thanks along tolong hiaskan  :p

Cantik tak? I buat sendiri tau :D

Inilah tunang sy..ok sy tau sy dh gemok, hrp blh kurus balik before wedding! Aniway gmbr ni klakar kan?tp comel, anak buah dia yg edit..ha ha so funny
P/s : Dear Fiance, im the luckiest girl in the world, im glad that ive found you, n most impotant is...thanks for loving me for who i really am even after uve seen my bright side n my darkest side. Semoga Allah makbulkan doa doa kita dan panjangkan jodoh kita. Couldnt love u much! :')


Comments

Popular posts from this blog

99 HARI

Pengalaman Terindah

5 years later